Thursday, December 30, 2010

hepi new year...!!!

Cepatnya masa berlalu kan..2010 bakal tinggalkan seribu kenangan dan 2011 akan datang dengan lembaran baru...2010 bia kn aku tinggalkan dan 2011 akan aku mulakan idup dan lembaran baru..aku xmoh ag idup dalam kenangan silam.. yg akan kuburkan dalam satu sudut yg tiada siapa tahu melain kan Yang Maha Esa..aku akan mulakan idup yang lebih sempurna..aku ingin menjadi anak yg baik tuk kedua ibubapa aku dan menjadi kakak yg bertanggungjawab untuk adik2 aku..aku akan kuatkan semangat demi dieorang..aku xblh jd seorang g lemah dek kenangan semalam..kerna mereka perlukan aku..cayokkk eda..!!kamu mesti kuat,kamu mesti tabah..!!!aku perlukan berikan perhatian tuk my lovely..kerna die adalah idupku sekarang..selama nie aku idup dengan bayangan seseorang..ckup la 5 tahun aku menanggung semua nie..aku xmoh wat ati die or my lovely terseksa..aku xmau seksa diri aku lagi..cukupla air mata aku kuarkan tuk die..tuk die,aku xkan pernah lupakan ape yg terjadi antara kita dulu..cuma aku xmau idup dalam bygn kamu lagi..tlg doakan aku ye..semoga semua nie berakhir..dan aku rase sudah tba masanya aku keluar dari dunia yg xpenah wujud ni..selama ini aku xpenah merelakan perpisahan antara kita..mungkin sbb e2 lah aku masih dalam bayangan kamu...trime kasih atas sgala2 nya..terima kasih jugak atas kemaafan yang kamu berikan..aku cukup menghargainya..aku harap semoga persahabatan yg kite bina nie kekal tuk selamanya...semoga segala ape yg aku hajati tuk tahun 2011 akan berjalan dengan lancar..Ya Allah,engkau permudahkan la segala urusan aku ini...insyallah...amin..hepi new year korang..!!!semoga 2011 membuka lembaran baru tuk kamu semua...

No comments:

Post a Comment