Friday, December 10, 2010

hatiku girang..lalalala

hey korang...

ari nie da ari jumaat..yahoo..esok da sabtu..family aku pun da sampai..hatiku girang..lalalalala..bia pun kakak xikut sekali..sedih memang sedih..tp nk wat cm ner..ibu die xleh nk renggang nga anak die..so terpaksa la aku terima..sekarang dieorang kat Bangsar..xsabar nye nk pegi saner..sume da de kat sner..aku je still kat sini ag..hukhukhuk..tapi aku da cakap my lovely suh antar malam nie..nak tggu besok tu cm lame je..hehehhe..nasib baik la gaji pun da masuk..lau x,kecewa nya aku..lbh2 ag bile adik2 mintak mcm2..huhh..xdpt la akak mu ini nak tunaikan lau xde gaji ag..ngantuk la plak ase..lau ari jumaat masa berlalu cepat je..semoga ari minggu aku kali nie lebih bermakna wat aku..hehhehehe..selamat berhujung minggu korang..

No comments:

Post a Comment