Monday, December 6, 2010

miss **

aku miss sgt ko die..teringin nk ata email gtaw die tp aku xberani..nanti wat nye aweks die baca..mampus aku..xde pasal2 dieorg gaduh..huhuuuh..niat aku bukan nk wat dieorg gaduh tp just nk luah ape yg aku ase sekarang..tp aku ase xperlu la kot..nanti len lak jadi nye..aku xnk kehilangan die cm dulu walaupun sbgai kawan biasa..aku suka hubungan cm nie..sekurang2 nya aku dapat tau khabar berita dr die..sowy ye ** eda memang miss awak..maybe banyak kenangan kot yg kamu tinggal kan..lau dulu leh gk chatting..sekarang da xblh..jpa block..benci betul..boring je ase..FB leh lak..pelik tul laa...aku mau die bahagia..walaupun bile aku dgr hubungan dieorg bahagia..ati aku tetap terasa..tp aku juga bahagia ngan my lovely aku skarang..die juga seorang penyanyang..banyak bersabar dengan karenah aku..setiap org berlainan cara..tp aku tetap rindu kn 'suprise' cm dulu..namun semua tu hanya kenangan akan ku kenang sepanjang hayat..semoga kamu bahagia dengan pilihan mu sekarang dear...

No comments:

Post a Comment