Tuesday, January 4, 2011

busuk ati...!!!

eee hangin aku satu badan la..makin menjadi2 la dieorang nie taw..lau dal busuk ati tu..busuk ati la jugak..menyampah la..!!!!eeeeee...geram!!kesian member aku..xpatut tau org tua tu wat cm tu..ari last december ari tu..ank ksyg yg die yg slalu dsanjung2 tuuuuuuuu..tgh susun punch card tuk taun baru..tp tiba2 punch member aku yg dua org nie xde..pelik kn....?bila anak ksygn die tu cll..die ckp peg.sektor len nk ambik..alasan xlogik lansung la...!!memang la kteorg nie sektor len nk ambik..tp knpe msti dua tu je yg xwat..?knape yg len wat..?lau kate xmau dh kteorg..xpyh wat smua..xde yg akn terasa ati..nie seolah2 nk buang..pas tu tiap2 minggu lak tu tnya bile nk ambik kteorg..paso jenis xkenang busi..time nk mitok tulung wak baik la..baso jahat perangai..tuo2 pun xsdr diri lansung...!!!kalu keno ko anok mun seksok..mun taw la...kecian dua tua..terpaksa mintak nga org len..yg ank lelaki ksygn die ni lak..same jah..jenis jahat..nk susuk ank kunci bilik peg...kononnya..lau mok die mai tnya kunci nk salahkan member2 aku la..tp Allah nk tulong dieorg..last2 peg.mintok kuci..ado nnga dio..sdgkn dio xguno pun marin..sajo nk cri saloh member aku..anak laki ksygn dio nie..jate hok plg aku beci c nie..hok pernah kutuk aku depan ore dulu..sapa mati aku akan ingat..baso jenis jate xsedar diri..tuwe xbelah mano..koya jah lebih..org tua tu lak..pg2 mai ofiz,wat muko ceria..ingat aku nk lyn..?sudoh la..wak baik nga mun pun xdop untung pun..tetap napok jahat jugok..sorry la..lau dulu,aku ikut jah kato mun..pk mun ru org tua..tp sia2 jah aku wak baik..malah nk baso nga mun eh!!!

No comments:

Post a Comment