Monday, December 6, 2010

triP ke Kuantan 05/12/2010





hey korang..
ari sabtu ari tu aku xdop g mane pun..dk je umah..bosan gler ase..biasanya tiap2 minggu aku akan g umah abe..lau xdop program aku laa...tp minggu nie aku dk umah jah..sbb lau g pun ja dn shiela xdop..puah ugok..agpun malash nk kacau privacy abe..hehehe..so,ari sabtu aku abiskan masa dk uamh,baca novel,kemas umah..tu je la..nk tggu sampai male..huhh..buke main lamo ag..kelmarin pulok pg2 ag aku kuar..lam kul 6.45 cm tu..bertolak g ofiz sbb kelmarin aku trip ke kuantan..kteorg bertolak dr ofiz lam kul 7.30 pg cm tu..first kteorg g..umah ibu tunggal kat BERSERAH..kt kuantan..first time aku dgr name tempat tu..hehehehe..masa sampai umah ibu tunggal tu..terkejut die tgk sbb ingatkan kteorg mai nga kete..skali stu bas dtg..hehehe..tp ati aku sayu bile tgk die..die muda ag..ade ank 2,ank pertama laki umur baru 5 taun,yg kedua pmpuan umur lam 3 taun cm tu..mula2 aku ingat laki,upernya pempuan..umah die umah kg..tp xde ape2 pun..langsir pun xde..sahkan langgsir,rak letak baju pun xde..kecian aku tgk..sayu lak ase..aku pk,aku dh susah..tp ade lagi org yg lagi susah dr aku..anak2 kecik ag..lepas die berpisah..laki die xtau ilang kemana..die dtg kg tu sehelai sepinggang..betul2 sadis..nasib baik ade mak cik yg sgt baik ati..bg dieorg tempat berteduh..bnyk juga bantuan yg bg tuk mengurangkan beban dieorg..yg sedih sekali aku tgk..baju2 dieorg letak dlm plastik sampah je..Ya Allah sedih nye tgk..semoga dieorg tabah tempuh dugaan yg sementara nie..dalam stengah jam dk umah ibu tunggal tu..kteorg bertolak ke majlis kenduri En.Razif di Alor Akar..kteorg sampai umah die lam kul 1.00 tgh tp pengantin xde lagi..so,nampak nasi..kte makan dulu..hehehhe...siap makan,dlm kul 2 ptg pengantin sampai.selesai ambik gmbar kteorg bertolak balik..jauh ag perjalanan nie..sampai ofiz dlm kul 8 lbh mlm..aduh penat gler..sampai umah dlm kul 9.30..lega ase bile dh sampai umah...blh rehat..smalam aku tdo awal..lam kul 10 mlm....penat gler laa...


No comments:

Post a Comment