Thursday, December 16, 2010

cepaT nye masa berLalu..







hey syg2ku..kikiki

hari nie family aku da nk balik kg..hukhukhuk..cedihnya..cepatnya masa berlalu kn..seminggu dieorang dk cini kejap je..kelmarin aku mintak cuti sebab nk bawak family aku jalan2..kebetulan lak aku cuti,aku demam..ase baru je aku sembuh dr demam..ni dtg lg..dgn selsema,batuk bagai nie..ubat dh telan..tp bukan selalu la..aku ni bukan suka jenis telan ubat..tu pun sbb abah ade kt sini..hahhahah..lau xmkn,jwb nye kene bebel laa..huhuhuhu..so nk xnk aku mkn la ubat..kelmarin aku bawak dieorang g Sunway Piramid..En.Lovely dtg ambik kteorang kt sini sbb aku xknl jalan nk g sner..pegi sner 2 buah kete sbb en.lovely bawak member die..sampai sner,aku g booking tiket wayang dulu...adik aku amat tu la nk nengok wayang da lame..so,aku book cite 'hantu kak limah balik kampung'..tuk 3org je..sbb ma,abah n ngoh xmoh masuk..jadi aku suh amat masuk nga en.lovely aku laa...aku biakan dieorang ber3..pas tu aku bawak abah,ma n ngoh jln2 dulu lam tu..masuk jusco..pusing2 lam tu..kuar2 tgk ma dn abah dh ade kt laur..hehehhe..lame ke aku pusing2 dlm tu..?hihihi..pas tu kteorg g cri mc'D..sbb abah dh lapar..pening ugak dk lam tu..kteorg dk situ xlame..lam kul 4 cm tu da balik..sbb semua da xlarat tambah lak aku pun demam so balik awal cikit..puaskan ati adik2 cukup la..ari selasa ari tu..aku suh abah dtg ambik..pas tu ma nk g pasar malam..bawak dieorang g pasar malam..balik pasar malam tu la demam aku makin melarat..lau ikutkan ati ari rabu tu aku xnk kuar tp sbb dah jnji kn nk bawak family kuar..semalam ma aku wat sup..cedappp...jgn jeles erk sygku lily n **...hahahahah...ma dk sini aku nk mkn ape mesti blh..hahhahah..wekkkk...tp jap je..ari ni da balik..huahuahuahua..da xblh nk mkn sedap2 ag...erm,ok la korang..aku nk wat keje dulu nie..bnyak keje lak yg ditinggalkan puan..nnti kn die balik dr Sabah,keje aku xsiap ag..hehehhe..





1 comment:

  1. Jom pakat gelak kat hantukaklimah.blogspot.com komen dan menang DVD hantu kak limah balik rumah sekarang!

    ReplyDelete