Tuesday, December 28, 2010

sakit ati yg amat sgt..

Ya Allah..tlg la kuatkan ati aku tuk tempuhi semua nie..nape mesti aku rase sakit ati..sedangkan semuanya telah lame berakhir..knape aku masih xkuat tuk ku tempuhi semua nie walaupun aku cba sdaya upaya..aku tetap jugok rase sakit bile tgk kemesraan tu..seolah2 ** sengaja nk tunjuk..aku taw die da lupakan semua nye..aku taw die dh ade yg teristimewa begitu juga nga aku..tp nape mesti die yg aku ingat..?nape mesti die yg aku rindu..?nape Ya Allah..sakit nya ati aku ase bila terbuka profil pic die..ly,lau la mu ado tepi aku sekarang nie..aku nk menanggis dbahu mu..dulu bhah tepat aku tumpangkan bahu..tp loni aku perlukan mu..aku sdih..aku xse dh jerit sbb dio ly..tp bilo benda2 g ni jd..aku xleh nk tahan..aku xcukup kuat syg..selama nie, aku cba kuatkan semangat bilo mustakim ado..tp pada hakikatnya..aku xmampu ly..huahuhuahuahua..tiap kali tiba tarikh 20/1 or 23/12 aku ingt ingat tarikh tu..walaupun xpenting bg die..kdg2 aku raso bersalah dgn my lovely..sbb spatutnya ati dn ingatan aku sepenuh untuk die..aduh..nape la aku susah sgt nk lupakan **..aku dh penat dgn smua ni..penat sgt..air mata aku dh bnyk mgalir sbb die..btul kn org ckp first luv ni meme susah nk dlupakan..apepun aku kene trime knyataan ini bahawa aku akan jadi milik org xlama ag...dan die bukan lagi milik aku..dn ati die bukan lagi untuk aku..

No comments:

Post a Comment