Friday, December 17, 2010

sejuk yang amat sangat..

camat pagi semua...

ari nie da ari jumaat..masa sekarang begitu pantas kan..kte da nak masuk taun baru da..kat ofis nie sejuk sangat..dah la mengantuk..aduh,sejuk2 nie lau tdo best gk..hehehe..tp xselesa la nk tdo sekarang..selsema + batuk..sakit tekak2 nie ase..semalam pun xdpt nk tdo sgt..tu yg ase ngantuk sgt pagi nie..rase cm nk tdo bowoh mejo jah..kikikiki..male nie aku otw g kedah..ado kenduri kawen kt sner..ari sabtu male baru balik..maybe pg ahad baru sapa..so blh la rehat2 ari ahad tuu...nnti aku update gmbr2 hok g kedh deh..huhuhu..tp aku geram la..nape la,tarikh dlm blog aku ni lewat sehari..ari nie da 17 aribulan..tp tarikh lam nie baru 16 aribulan..benci tul la...ym nie pun satu..meta buleh..meta xleh..ape keno pun xthu la..BOSAN!!!!utk c **..kelmarin, aku mimpi kamu lagi..aku mimpi kite jumpe..tp cm kamu xmoh kuar nga aku..tp org ckp mimpi tu sebaliknya kan..?(sedapkan ati je)..hahahhahaha..

No comments:

Post a Comment