Tuesday, January 11, 2011

mamai...hehhehe

morninggg...

umah aku still xde air gk..ari nie baru nk byr..harap2 ade la air..dh xtahan la cm nie..smpai bile nk g tumpang mandi umah kak u..meme la die ok takut housemate dio la pulok gane..cm biasa morning2 aku dh g umah die..datang ofis ari nie..masa nk turun g beli makanan..aku cakap 'kak, cepatnye kan masa berlalu..esok dah hari khamis..pas tu kak wahida cakap,esok baru ari rabu la eda..ari ni baru ari selasa..'hahahhaah..npe aku cm ase besok dh hari khamis..kompidom jah ari nie ari rabu..hehehhe..aduh mamai molek la sero..eda,eda..apo la nk jadi..ari pun xingt dh..hehehhe...ari nie ofis aku ade perhimpunan..so ade makan2..hahaha..i like..huhuu..pagi nie aku breakfast mee goreng basah,nugget,sardin roll n chek mek..hahhahaha..azam aku nk naikkan berat badan,so aku keno usaha lebih ckt sblm sapa masa nya..hehehhe...arap2 sebelum tarikh tu,aku napok berisi la ckit..huhuhu..lau dop jadi gk,xthu la...huahuahuahua..

No comments:

Post a Comment