Friday, January 14, 2011

bad mooD

hari nie dah hari jumaat...pagi2 ari aku da bad mood..benci betul la nga orang sabah nie..dari kelmarin lagi dk cll..ari nie call lagi..org dah gtaw puan xde..call lagi,call lagi..xpaham bahasa betul la..padahal baru je ckp..selang beberapa minit..call lagi tnya..last aku cakap 'kan sy dh gtaw tadi lau puan balik ofis,sy suh call..tadi kn sy dh bgthu'..geram tul aku..org dh ngah sakit perut nie..nk bangun 2,3 kali pun xlarat..betul2 ase xde mood nie..rehat tadi aku xturun makan pun..aku tdo je sowang2 kt bilik solat..sakit..hukhukhukhuk..erm,npe ek 'die' xym aku da sekarang..?lepah aku gaduh nga member die..?ape salah aku erk..?aku ym pun die da xreply..marah aku ker..?da xnk kawan nga aku ker..?tertanya2 la gak..aku taw je die nga online sekarang..tp aku xmoh la kacau die..ari tu aku dh antar dulu tp xreply..malu..org xsudi kte je yg beria2...bia la..maybe die bz kot kan..

No comments:

Post a Comment