Wednesday, January 5, 2011

lepas stu,satu masalah nie laa....

nape la lepas satu..satu masalah yang timbul..aduh tension nye aku...!!xtahan la aku cm ni..semua benda nk letak atas kepala aku..lepas kes letrik kene potong..air lak kene potong..yg xbyr org len..tp aku jugak yang kene..aduh sakit nye kepala otak nie..tadi budak umah aku msg..g taw air kt umah kene potong..sakit otak la cm nie..ingtkan bile selesai bil letrik,xde dh kejadian cm ni..nie timbul lak kes baru..aku nk wat cm ner..?xkan aku nk byr jugak 300 lbh tu..?gler ape..aku mane la ade duit..dh la nk byr yuran skolah amat lg..200 lbh lak tu..pening,pening..!!!rimas la cm nie...semua org nk lepas tgn..aku pindah baru taw..xde nk myusahkan dn xde org akn myusahkan aku..!!!ase cm nk terjun bangunan je..kt ofis pun ade mslh,nga my lovely pun ade mslh..ni tambah lagi..!!!eee..stresssssssssssssssss..................!!!!!!!!!!!!

No comments:

Post a Comment