Thursday, August 26, 2010

ofis sunyi sepi

ari nie pagi dh xde org kt ofis nie..semua g kursus..bos aku pun xde..hikhikhik..dr pt sampai la ke pp..semua g kursus..so ape lagi,keje aku angkat telefon jela..xtau la sampai kul brape dieorg nie abis..erm..ptg nie lak de majlis berbuka puasa kat ofis..aku turut serta..bila ag nk rase bbuka kat ofis..lepas nie lau kontrak dh tamat,xleh nk ase semua tu ag..so aku ambik peluang nie tuk kngan ..hehehe..sambil2 tu leh la solat terawih ramai2..nga kawan2 ofis..bile lagi kn nk ase semua tu..teringat lak zaman2 dk asrama dulu..windu kawan2 ilp..bln2 pose rindu dgn kenangan2 dulu..hikhik..my beloved prend..lily,bhah n mek na..dulu masa dieorg bujang2..slalu gk kte bbuka sma..skrg dh xleh ag..dieorg ado tggungjwb masing2..aku ngah bhah jah la hok solo ag..hehehe..tu pun lamo dh xjmpe..masing2 cbok nga hal msg2..mlm nie majlis abis kul brape la..ade tazkirah ag..arap2 smua bjln dgn lancar la yer..mudah2an..

No comments:

Post a Comment