Wednesday, August 25, 2010

khas untuk seseorang yg telah mengajar aku ape e2 erti kasih sayang,cinta dan rindu

sebuah ungkapan cinta ku ukir di hati gersang ini..
ku jaga,ku simpan dan ku abadikan bersama jiwa ku..

kepada kau yang terindah,
dengarkan la dan renunglah bicaraku..
kan ku abadikan kenangan mesra yang kita bina bersama waktu dahulu..
andai tiada lagi bicara cinta dari mu..
aku redha,aku pasrah..

namun,
setitis air mataku yang mengalir keranamu..
bisa menjadi saksi ketulusan cintaku dan bisa menjadi saksi kejujuran hatiku..

kepada kau yang terindah..
lihatlah lirikan mata mu yang sentiasa mencari bayangmu..
pandanglah tarian bicaraku yang seringkali mengungkapkan kata rindu..

kepada kau yang terindah...
ketahuilah aku masih merinduimu dan kian menunggu
merindu saat indah bersamamu..
menunggu kau kembali kepangkuan ku biarpun semua itu hanya satu mimpi

kepada kau yang terindah..
aku sentiasa merinduimu...







No comments:

Post a Comment