Monday, November 29, 2010

tiba2 teringatkn dua insan dlm satu masa






aii prend..balik cuti raye aji ari tu..aku masuk keje ari isnin..pas tu ari selasa n rabu aku xdtg keje..demam..ase xlarat sgt..dua ari aku demam,dua ari tu la aku xleh nk mkn...xdop slera lansung..hukhukhuk...lau dk kg blh mkn msakan ma ag best..ade la gk selera tuu...dk jauh cm nie la..tp nsb baik ade my lovely yg baik ati..belikan makanan tuk aku..beli nasi ayam n lemang..tp sygnya aku xdpt gk nk mkn..bile mkn muntah balik..maybe sbb perut aku kosong..ptg rabu tu member aku cll suh g kursus..so ari khamis,masuk keje je aku kene g kursus lak kt shah alam..di hotel bluewave selama 3 hari 2 mlm..best gk g sner..makanan sume sedap2 tp cm biasa aku xdpt gk nk rase makanan tu..lau mkn je mesti muntah balik..xlrt la..masa dlm kelas pun brape kali aku dk berulang ke toilet..penat ooo..smpaikan penceramah tanya aku 'awk pregnant ker'..hahahaha..ade ke ptt..program aku start dr pg smpai la mlm..masa mlm first kt sner..kteorg ade wat majlis tuk dato' yg akan berpindah..so bnyk la program yg djlnkn..mula2 semua cc wat persembahan,pas group 17..aku pun join la skali..hehhehe..nnti kn org ckp ape lak kn..so demam2 pun menyanyi la gk..lagu dr kumpulan samsons..kenangan terindah..tiba2 lak masa tu teringat kenangan dulu2..hehheheh..sbb lagu tu ade sejarah tersendiri..bia la rahsia ye..kikikiki..hnya aku n insan yg bnama 'a' je yg thu..masa kteorang dk nyanyi..yg len2 pun sme2 nyanyi..pas tu ingtkn ble dh slesai lega la..tp kene kenalkan diri lak..aduh malu laaaa....hehehhee..
yang best lepas tu..ade kejutan wat dato'..kteorg ttp lmpu pas tu bwk masuk kek n pasang lagu kenangan terindah tu...wahhh..sgt sweet la ade org wat kejutan tuk aku cm tu..hakhakahakahak...lepas pasang lagu tu..pasang lak lagu sudirman 'salam terakhir'..sekali lagi semua menyanyi same2...lagu tu sedih mengingatkan aku pada arwah nie..aku nanggis lagi bila nyanyi lagu tu..hukhukhukhuk...teringat kat die..huahuahuahuahua...dalam satu masa aku teringatkan dua orang insan yg berbeza...ape2 pun dua2 dh tggl kenangan..kikikiki...balik dr kursus ari sabtu tu..my lovely g ambik n kteorg g kt MAHA..jalan jauh nk masuk dalam tu..penat sgt..org pun blh tahan ramai la..dh la masa tu hujan lebat gler..abis basah kuyup..huhuu..my lovely ckp kt aku,ble blh jln terus demam sembuh..hehehhehhe..tp memang e2 la knyataan nye..kikikiki..aku kn suka jalan2..mlm baru sampai umah..penat gler ase..




No comments:

Post a Comment