Friday, November 12, 2010

hai kawan2...ptg nie baru aku leh update blog..ari nie bz gler..sbb ore nk mai check ofiz..gara2 5S..hukhukhuk..kelmarin pun aku balik lewat..last2 minit la nk wat mace2..dan ari nie berakhir..last2 ore hok nk check tu xnaik pun aras 10..hahhaha..huhhh lega gilo ase..kalu dop xdop pasal die dk tnya misi,visi jpa aku xleh jawab gk..hehehhehe..cpt nye masa berlalu ken..ari nie dh ari jumaat..esok cuti ujung minggu lagi..yehaaa...smalam tuan umah aku mai ambik sewa umah..pas tu dio tanya aku ujung minggu nie wak gapo..so aku gtaw la xthu ag..pas tu, die ajak aku g tdow umah die..klakar kn..kakakkaa..sbb die bosan,husband die outstation..ank2 die pulok xbalik sbb nk exam..so aku la jadi teman tdow dio..kakakakakaka..lucu la..buleh pulok tuan umah ajok penyewa..hehhe..so minggu nie aku tdow di umah dio la kt bangi..huhu..tp segan la ugok ken sbb xkenal sgt..arap2 aku njoy la d sana..minggu depan aku dh nk balik kg..yahooo..hatiku girang..xsbr pulok..ase cm da lame xbalik..windu umah,windu adk2 aku,rindu masakan ma..rindu abah(bia baru jah abah mai c nie)..hehhehehe...apepun aku rindu semua..huhuhuhu..

No comments:

Post a Comment