Tuesday, December 13, 2011

I Stalk Your Profile

ooo
ini kisah sedih ku
aku mengharapkan sesuatu yang tak pasti

di saat kau disisi ku
hidupku terasa indah
hidupku penuh warna warni
seperti pelangi

ku akui ku rindukan mu
saat kau tiada disisi
hancur hatiku bila
kau sudah berpunya

#1 I stalk your profile
when i miss you
tengok semua gambar you
tanpa jemu

#2 I stalk your profile
when i miss you
adakah kau juga
memikirkan ku

semua gambar2x you bersama
si dia
dalam captionnya
katamu aku cinta dia
reaksiku meluat tapi sedih pun ada

memang kau ini player
tapi malangnya
ku mahu kau jua

ulang #1 dan #2

kau seolah
memberiku harapan
disaat sunyi
rasa kesepian

kau seolah
memainkan perasaan
ingin ku membenci mu
tapi aku yang
tak tahan

ulang #1 dan #2

I stalk your profile
when i miss you
tengok semua gambar you
adakah cinta dibalas

u/p : ini che anes punya kerja..bersusah pyh carikan lgu ni tuk aku..hehehhe...katanya cam situasi aku..ye ker...???ermmm zzzz...layan je..

No comments:

Post a Comment