Monday, November 14, 2011

benda xdisangka

aii kawan2..salam di petang ari..lame xupdate blog ni kn..hihihi..bukan pe kemalasan nk menaip..lau berchatting tu len la..hehehehe..xde ape nk dikongsi pun just terkezut dgn someone..xsangka kot dia cam tu..niat aku saje2 nk tgk gmbr die..so mintak tolong cik google la tlg carik kan..sbb lost contact nga dia..nk ym pun dpt..cari punya cari terjumpa la nama dia..pas tu aku bukak la gambar dia,terkejut aku bile baca blog sorang awekss ni..baru 2 month kot hbgn dieorang..sbb setahu aku,awekkksss die org len..tp xtahu la kn kot la die memang da xde pape nga awekksss tu..tp apaper pun tuk 'die'..jika benar ape sy bca tu,sy xsgka kamu cm tu..dan mmg saya xsalah org bila nmpak gmbr tu..apape pun..saya xthu ape sebenarnya..tp sy betul2 xsangka..mmg sy xde hak tp dulu awak seorang yg sy kenang2 kn tp bila dah jd cm ni..emmm ntah la..no komen..jika niat kamu just tuk main2,jgn teruskan..sbb nnti kamu akan terperangkap dgn kesalahan kamu..apepun sy doakan kamu bahagia..:)

2 comments:

  1. ehem2.....susah erk,, even dah lepaskan...
    sabar yup

    ReplyDelete
  2. org just bole ckp..yg menanggung ye kte sendiri..huahuahuaua

    ReplyDelete