Monday, July 25, 2011

hari keluarga simPk 23/07/2011

panas la..

berteduh la sekejap..sementara tunggu driver

kami b3 bersama bola pingpong

aku n che anes



bersedia tuk bermain..

ha kn dah jatuh tu bola..



yusra n anes

syana

anes

oo ngah mengumpat ek korang

posing dulu

best..lame xmain

kami b4..+ 1

aku n syana

adoii sakit tgn laa...

aku n anes

buai laju2..

taklimat ke tazkirah..??

menu yg disediakan

berkumpul

baris sedia..oit cik anes duduk lak die

berteduh di pohon besar

yg pntg gmbr aku ade :)

berehat seketika

keriangan terserlah

adoii penat nye..duk la dulu..

sesi perkenalkan diri

sy bawak keluarga sy..keluarga mypost

lg gmbr aku..

dan seterusnya..

ape lg la yg nk ckp tu..dh la nga lapar ni

ok..tba masanya tuk menjamu selera..




kusyuk nye semua dgr taklimat dr big bos

No comments:

Post a Comment