Monday, May 30, 2011

dup dap..dup dap...

assalamualaikum semua..

ari ni monday bluessss..ala,asyik xkene je..slalu je kene marah ari ni..hukukuk..semua xkene..ari tu ckp len..ari nie ckp len..aku jugak yg salah..alahai nasib la kan..keje,mane2 pun same je..penat berjalan pun terasa ag..smlm aku g knduri kawen kak fizah kecik kt perak..sampai semalam pun da lmbt..tu yang penat cikit..malam ni my chenta nk g jumpa my parents..huhhh dup dap..dup dap ase..kikikiki..aku da call ma gtaw die nk datang..ma lak yg gementar..kuikuikui..aku ni lg la...Tuhan je yg taw..sbb semua nye terletak kt tangan my dad..mak my chenta lak xmau kteorg bertunang..nk terus g tetap kan tarikh..huhuuh..alahai,lau cm tu..lg la susah my dad nk lepaskan..aku kan anak manja..hahhahhahahha..(sorry la terperasan pulak)..hiihiii..ape2 pun keputusan mlm nie..doakan smuanya berjalan lancar ye kawan2..amin..

No comments:

Post a Comment