Monday, March 21, 2011

21 maRch 2011

nie present dr member aku..kikiki..biskut yg ada ukiran love..cedapp..rasa syg lak nk mkn..kiki

ari nie genap umur aku 23 tahun..dan aku bersyukur kerana di beri peluang untuk teruskan kehidupan di dunia yang sementra ini..semalam aku msg nga ngoh..masa tu ok ag la bermsg..suko2..last aku call tnya dia dk mane..

aku : mun dk mano nie
ngoh :dk cini laa..
aku :mano cini tu..
ngoh :tepat make laa...cerana
aku :oooo g make sapa situ nah..pggl ma,aku nk kecek nga ma
beberapa minit

aku : ma,oo make besar tu xingt ko ank dok jauh nie
ma :ingt..ingt sgt..sbb tu ma xse oyak
aku : ....senyap...
tutttttttt..talian diputuskan...

aku xdapat nk teruskan perbualan nga my mum..sebok..hehehhe..sepatut n kebiasaan nya..malam befday aku..aku mesti akan gi sambut nga my parent..taun nie terasa keseorangan jah..hukhukuk..sedih giler..menanggis sampai bekok mato2..mai ofiz member tegur..'aii besday girl,nape mata bengkak..org epi sambut besday..dia sedih plak'...semalam member aku yg first wish..memang dia akan jd yg pertama setiap taun..dia adalah myBBF..bhah call kul 11.58 la kalau xsilap aku..ciap nyanyi2 ag..hehehe..pastu baru la adik aku ngoh,my cousin n kawan2..

sampai ofiz pagi nie dgn mata bengkak2..hihi..gara2 nanggis smlm..adoii nape la aku nie sensitif bebenor ye..pas tu baru je dk kat meja..kak zon,pA encik azhar datang..menyanyi lagu befday tuk aku..hihi..terharu taw..bia bg org len biasa je..huhhu..pas tu bukak email..ada la pegawai2 yg wish..

taun ni aku dberi peluang untuk hidup..adakah taun depan masih dberi peluang..aku sendiri pun tidak tahu..

No comments:

Post a Comment